۵ پاسخ

دعا کن صلوات بفرس آیت الکرسی بخون
ایشالله که تشکیل میشه زیاد استرس وارد نکن به خودت

وای مص من مردمو زنده شدم تا حالا بارداری اولم پوچ بودم آلن میترسم برم سونو دوباره همونطوری شه 🥲❤️‍🩹

فقط صبر کن و زود نرو سونو
استرس سمه برات

بد به دلت راه نده انشالله تشکیل میشه عزیزم🥹
سعی کن استرس نداشته باشی

ب دلت بد راه نده عزیزم ایت الکرسی بخون
خرما و انار بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته دهم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری