تو شیردهی قلیون بکشم کاری میشه؟.
مثلا در ماه یکی دوبار

۵ پاسخ

اره میشه

قلیونم شد جز واجبات

الان ک نمیدونم آخه میخوایی از دکترش بپرس.ولی دکتر دخترم ک ۶ ماهش شد گفت میتونی بکشی

من سر بچه اول بعد ۶ ماهگی دکتر اجازه داد قلیون بکشم.میکشیدم دخترمم شیر می‌خورد هیچی هم نشد

شیرت بد مزه میشه

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی