مامانا یه سوال
قطره آد پدیابست رفلاکسو شدید میکنه؟

۴ پاسخ

اره زیاد میکنه

کاموویت بگیر بدون اسانس

دختر من همشو تف می‌کرد
اصلا دوسش نداشت
از رفلاکس نمیدونم
شاید نمیسازه به نی نیتون

من پدیا میدادم دخترم رفلاکسم داشت ولی شدید نشد خوب شد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها🍓🍓 مامان توت فرنگی ها🍓🍓 ۱۶ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان نیلا🐥 مامان نیلا🐥 ۱ سالگی