مخصوص ۶ ماه به بالا رو میدم مال ترکیه است
من بیسکوییت مادر ممتاز بهش میدم از همون شش ماهگی
بیسکوئیت خارجی 6+
من الآنم میدم بهش بسکویت مادر میدم البته
اره بعضی وقتا هم با شیر هم ت فرنی میریزم
میگن بیسکویت خواصیتی نداره منم دوست دارم یه وقتایی بدم بهش
نه والا ترجیح میدم سرلاک بدم ولی بیسکوییت نه
بیسکویت مادر میدم بعضی وقتا
بیسکوییت خارجی مخصوص ۶ ماه ب بالا
برای بچه شیش ماهع میشه داد
آره.
بیسکوییت مادر هفته ای یه دونه اینا میدم دستش البته اونم خودم نه بقیه😂
هرزگاهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.