۳ پاسخ

فقط میتونی مایعات وسوپ گرم بخوری اگه عفونت داشته باشه کپسول ۲۰۰ اموکسی سیلین بهت میدن منکه بیچارهشدم تاخب شدم

عزیزم اگه گلو درد داری عناب بخور یا به صورت دمنوشش کن
فرنی بخور شلغم بخور

اگه از سرما خوردگیه دیفن هیدرامین تو گلو قرقره کن، بعد تف کن. میوه و شلغم و اینا بخور. با سوپ گرم

سوال های مرتبط

مامان کامیار،دلوین مامان کامیار،دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری