سلام خانما ترشحات سینه تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

اگه نداشته باشیم چی باز طبیعیه ؟ من ندارم

من از هفته 18 داشتم گفتن طبیعی هست

اره عزیزم طبیعی اصلا بهش دست نزن

اره برا منم تازه دیدم

اره
دس نگیرییی

سوال های مرتبط

مامان علی رضا مامان علی رضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🩵👶🏻 مامان شاهان🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۳ ماهگی
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری