سلام خانما کیا ب نینیشون بیسکویت مادر میدن

۷ پاسخ

من بیسکوییت سویق کودک خریدم طبیعی و سالمه خیلی هم خوشمزس

من بعضی وقتها با شیر لهش میکنم بعد با موز قاطی میکنم میدم

من میدم

من مدم باشیرخودم قاطی مکنم

من گااااهی میدم

شکر داره خیلی زوده برای شکر🤔

من بیسکوئیت مخصوص کودک سفارش دادم هنوز نرسیده دستم مادر ک اصلا نمیدم

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی