عزیزم میشه بگی چی شد؟
من بتام۳۸ بود بعد شد۵۸ بعد از دیروز افتادم به خونریزی تیرس قهوه ای وسیاه
یعنی سقط؟
شیاف که گذاشتم
چرا برو بیمارستان یا پیش دکترت یه شیاف بذار و نیم ساعت بعد برو شیافم مقعدی بذار
برو بیمارستان.
گفتم استراحت کنم شاید بهتر شدم
خودم شیا ف خریدم
ای وای عزیزم چرا سریع برو دکتر
چرااا🥲 برو بیمارستان سریع دکتر بهت شیاف نداده بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.