دیگه به درد و خونریزی افتادم😭

۷ پاسخ

سلام لیندا خانوم چند هفته بودی؟؟خونریزیتون قطع شد؟؟چی شد

دوستان میشه لتروزل رو خودسر خورد؟

نگران نباش پاشو برو بیمارستان بخش مامایی همین

برو بیمارستان یا شیاف بگیر

ساک و جنین و قلب دیدی تو سونو؟

ب دکترت زنگ نزدی ؟

نترس منم شدم هماتوم بود

سوال های مرتبط

نور زندگیم از پیشم رفت💔 نور زندگیم از پیشم رفت💔 قصد بارداری
مامان جوجه 🥺❤️ مامان جوجه 🥺❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۴ ماهگی