مامانا یهو به خونریزی افتادم
اونم زیاد
چیکار کنمممم

۷ پاسخ

برو اوژانس بیمارستان مختص زنان و زایمان

فورا برو بیمارستان

برو زایشگاه واینستا خطر ناکه

حتما الان برو زایشگاه

قلبش تشکیل شده بود ؟
هماتوم نداشتی؟

حتما حتما همین امشب برو زایشگاه اگه خونریزی زیاد هست

برو دکتر چکت کنه اگه میخای برو زایشگاه چکت کنن تا دکتر بیاد فردا هم تعطیله

سوال های مرتبط

مامان 💕ela🩷ra💕 مامان 💕ela🩷ra💕 ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
نور زندگیم از پیشم رفت💔 نور زندگیم از پیشم رفت💔 قصد بارداری
مامان جوجه 🥺❤️ مامان جوجه 🥺❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ویکم بارداری