خانمااسپرین تاچندهفته باید بخورم؟؟

۱۰ پاسخ

به من گفت تا۳۶

برای چی میخوری؟؟؟من اصلا نخوردم تا الان

معمولا ۳۶هفته یک یا دوهفته قبل زایمان

چون من اولا دوتا میخوردم باز دوبار داروهام گرفتم نوشته روزی یکی

به من گفت تا ۳۶ هفته

منم هنوز میخورم

خانما کرجی شمابرا زایمان کدوم بیمارستان میرید

خیلی شدید نه ولی اول سمت راستم میکیر ول میکنه بعد سمت چپه

روزی چند تا آسپرین مخورین

معمولا تا ۳۴،۵ هفته باید بخوری بعد دکتر قطع میکنه خودش

سوال های مرتبط

مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان امیرحسین مامان مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری