بنظرتون دلیل بدشانسی چیه ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

نمیدونم یکی میبینی پیش خدا عزیزتره خدابراش همه کاری میکنه ،یکی مثل اون شخص بدشانس که یکیش خودمم خدا نمیبینتش نظرنداره بهش توبدبختی غرقه نمیتونه لذت دنیاببره

بهم درخواست بده عزیزم بچه هات چندسالشونن؟؟

نمیدونم والا بدشانسم ولی نمیدونم چه پدرکشتگی با دنیا داشتم اینجوری بدشانسم

ناشکری
هر چقدر تکرار کنی که من بدبختم من بیچا رم خدا بیشتر از آدم قهر میکنه

شانسی نیست چون عدالت خدازیر سوال میره

شانسی وجود نداره هیچوقتم نبوده هرچی هست کارخداست

بد شانسی نگو بعضی وقتا صلاح نیست

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۱ سالگی
مامان سلام مامان سلام ۱ سالگی
مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی
مامان رادوین دلوین مامان رادوین دلوین ۱ سالگی
مامان سیده آوینا 🦋 مامان سیده آوینا 🦋 ۱ سالگی