برام دعا کنین قلب بچم تشکیل شه؟

۱۷ پاسخ

سلام مهربون سنو کجا رفتین؟

سلام عزیزم خوبی شدی

بهتری شدی عزیزم

انشالله عزیزم خدابزرگه توکلت خدا باشه

انشالله مال همه تشکیل شه منم دوهفته دیک میرم

ایشاللله

انشاالله مال دوتامون تشکیل میشه گلم

انشالله تشکیل شده تا الان عزیزم

انشالله...

تشکیل نشده؟ سونو واژینال دادی؟

انشاالله میری با خبر خوش میای

انشاالله که تشکیل میشه

ان شاالله تشکیل میشه

ان شاء الله ❤️

ایشالله عزیزم برا منم دعا کن تشکیل شده باشه

انشاءالله که مال دوتامونم تشکیل شده

انشالله عزیزم تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان کریمی مامان کریمی هفته بیست‌وچهارم بارداری