دلم میخاد گوشای دلین رو سوراخ کنم🫠

۹ پاسخ

آنژیوکت گناه داره درد میکنه بااین تفنگیا بهتره فقط دردش همون لحظس بی حسی هم میزنن من دختر بزرگمو بردم درمانگاه ایران زمین خودشون گوشواره دارن ضد حساسیت خیلی مدل دارن ک هیچجای بندر نداره من از گوشواره هاشونم خیلی خوشم بچه هم خیلی اذیت نمیشه دلین رو هم میخوام ببرم همون درمانگاه ایران زمین گوششو سوراخ کنم چون برا بچم اولم خیلی راضی بودم بی حسی میزنن

ببرش پیش دکتر علیزاده شصد میشینه
با این تفنگیا سوراخ میکنه ولی خیلی زود خوب میشع من دخترم هشت ماهش بود بردم پیشش همو لحظه فقط گریه کرد

آره کوچکتر هست براش راحتتر

مال دخترمو سه ماهگی سوراخ کردیم. سوراخ کن.

من یع ماهش بود سوراخ کردم

خب سوراح کن من ک گذاشتم خودش بزرگ بشه سوراخ کنه

من ک دوماهش بود سوراخ کردم

من تازه از چلهمش دراومد براش سوراخ کردم ولی بعد چون دست میزنه رو گوشش چند بار گمم شدن دیگه درشون آوردم و بسته شدن اللان منتظرم دوست خواهر شوهرم بیاد ک برم براش بزنم یا برام دکتر

خب سوراخ کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان یکی یع دونه🧸🫀 مامان یکی یع دونه🧸🫀 ۱۲ ماهگی