مامانا خس خس کردن نوزاد طبیعیه؟

۳ پاسخ

من بردم دکتر فکر کردم سرما خورده ولی دکتر گفت طبیعیه .روغن‌ بادام شیرین داد قفسه سینه و لپ و پیشونی رو هر شب چرب کنم .بهتر شده به نظرم

برای منم همینطوره از گرفتگی بینیه

نه عزیزم بینیش نگرفته ؟ سرمانخورده ؟

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی