۴ پاسخ

ممکنه رفلاکس داشته باشه عزیزم
حتما ببرش دکتر

اخی نی نی هامون همسن عزیزم پسر من رفلاکس داره ولی کم نگران نباش دکتر ببر بعدشم سرش شیب دار کن یا به بغل بذار

احتمالا رفلاکس داره
بعد شیر حتما اروغشو بگیر حدود ۲۰ دقیقه عموری نگهش دار زیر سرشو یکم شیب دهر بذار

شاید رفلاکس داره
ببری دکتر بهتره اگه رفلاکس باشه دارو میده بهتر میشه

سوال های مرتبط