۷ پاسخ

عزیزم اصلا نگران نباش دختر منم اینجور بود رفلاکس داشت همیشه شیب دار بخوابونش بعد شیر حتما ۲۰ دقیقه بغلت عمودی یا شیب دار نگه دار اگه آروق هم نزنه ببرش دکتر دارو میده خوب میشه

احتمالا سرماخورده شکمش سبز رنگ اگع کار میکنه پهلوهاشم جوشیده

اره نگران نباش دختر منم از روزی ک اومد دنیا اینجوری بود فک کردم سرماخورده بردمش دکتر گفت نه عادیه بعدا کمتر میشه الان خیلییی کم شده

اون مال رفلاکس پنهانه

مال منم داره نمی‌دونم طبیعی هست یا نه☹️

اره.. ولی چند روز دیگه وقت بهداشت داره.. حتما بهشون بگو... فکر کنم ۱۴یا۱۵روزگی باید ببری

نه شاید سرماخورده از کی اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی