عزیزم اصلا نگران نباش دختر منم اینجور بود رفلاکس داشت همیشه شیب دار بخوابونش بعد شیر حتما ۲۰ دقیقه بغلت عمودی یا شیب دار نگه دار اگه آروق هم نزنه ببرش دکتر دارو میده خوب میشه
احتمالا سرماخورده شکمش سبز رنگ اگع کار میکنه پهلوهاشم جوشیده
اره نگران نباش دختر منم از روزی ک اومد دنیا اینجوری بود فک کردم سرماخورده بردمش دکتر گفت نه عادیه بعدا کمتر میشه الان خیلییی کم شده
اون مال رفلاکس پنهانه
مال منم داره نمیدونم طبیعی هست یا نه☹️
اره.. ولی چند روز دیگه وقت بهداشت داره.. حتما بهشون بگو... فکر کنم ۱۴یا۱۵روزگی باید ببری
نه شاید سرماخورده از کی اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.