۲ پاسخ

فقط شیاف

سلام ۳۷ و نیم تب نیست از ۳۸ و نیم تب هستش
بهتره دکتر مراجعه کنید

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۳ سالگی