من الان ۱۵هفته ۴روز هستم اگه برم سنو میگه بچم چیه
سنو انومالی

۱۲ پاسخ

من۱۴ هفته تعیین جنسیت رفتم البته جای خوب دوست داری جنسیت زودتر بفهمی به حرف بقیه گوش نکن برو قطعی بهت میگن
اینا میگن انومالی بری بهتره چون خرجت یکی میشه 😐نمی‌دونم چرا جلو بقیه رو میگیرن شاید یکی پولشو داره دوست داره زودتر بفهمه

من انتی جنسیت درست گفت انومالی همین بود شما به نظرم جای خوب بری درست میگن

برای سونوی انومالی که زوده الان عزیزم

عزیزم تو‌همین گهواره امروز چند تا تاپیک خوندم با اینکه ۱۵ هفته رفته بودن بازم گفته بود قطعی نیست .اگر برات واقعا پول مسئله ای نیست برو‌وگرنه صبرکن انومالی برو عزیزم .

زوذه دو هفته دیگه برو

برای سنو انومالی ک خیلی زوده
ولی برای تعیین جنسیت میتونی بری

منم ۱۴و۶ روز رفتم صددرصد گف بهم

انومالی که الان نمیگیرن
ولی برای جنسیت بری میگن بهت

انومالی الان انجام نمیدن ولی سنو آزاد برای تعیین جنسیت میشه بری

واسه انومالی زوده ولی جنسیت مشخص میشه اگه فقط میخوای جنسیتو بدونی

جنسیت ان تی نگفت مگ
انومالی اژ۱۸تا۲۰هفتس

زوده فعلا نرو

سوال های مرتبط

مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری