۳۸ هفته کاملم سوند امروز گفت ۳ کیلوعه.خوبه به نظرت؟

۸ پاسخ

آره مهربون
سزارین هستی یا طبیعی؟
دکترت کیه؟؟

اره خوبه😍

عالیه

آره بالای ۲۵۰۰ نرماله . تا زایمان اضافه هم میکنن

آره حالا موقع زایمان بیشترم میشه

اره خوبه

اره‌خوبه

خوبه آره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی