۲ پاسخ

من به سمت پهلو کج میکنم از زیر بغلش میگیرم بلندش میکنم و رو شونم آروغشو میگیرم به پشتش ضربه میزنم

از وقتی نافشون میوفته دیگه میشه بندازی رو شونه ات خیلی راحت هم عاروق میزنه

سوال های مرتبط