۷ پاسخ

ووووووی جیگرییییی😍😍

خدا برات نگهش داره،

مبارکه♥️من پسرم از بس گریه میکرد نگرفتیم ازین عکسا😕

عزیزم اینو کجا گرفتی
خودت درست کردی؟؟

چجوری درست کردی عزیزم

خداحفظش کنه عزیزم

عزیز دلم ❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان رادوین🫀 مامان رادوین🫀 ۱۵ ماهگی
مامان مهیار🤍 مامان مهیار🤍 ۱۴ ماهگی
مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۳ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی