خانما ابزار ضربه شمار روزی چند بار ثبت میکنین؟

۵ پاسخ

من استفاده نمیکنم نمیخوام روش حساس بشم همین که تکون میخوره خیالم راحته

بنظرم پیگیر این چیرا نباش.آدم خودش میدونه بچش کی تکون میخوره و این تکون خوردنه دیگ خیالو راحت میکنه بقیه الکی استرس دادنه

نباید حساب کنی گاهی جنین چند ساعت خوابه فقط در روز حرکت داشته باشه کافی هست حساس نشو روش

من والا اصلا استفاده نکردم
زیاد حساس نکن خودتو
من در طول روز که تکوناشو حس میکنم اوکی برام

من که استفاده نمیکنم
چون جنین هم ساعت خواب داره
بعد هر وعده غذای که میخورم تا یک ساعت حساب میکنم چندتا ضربه میزنه مثلاً تا ۴ تا ضربه واجبه

سوال های مرتبط