۶ پاسخ

کم بخوری نه زیادیش بده

من از اول بارداری خوردم چه با برنج چه تنها چیزی نشد
همه میگن خوب نیست ولی زدم تو گوگل نوشته بود زیاد روی نباید بشه

اگر از نظر ژنتیکی خودتون و همسر مشکلی ندارید و فاویسم نباشید مشکلی نیست

من در حد هوس دوسه بار خوردم نه خیلی فک نکنم ضرری داشته باشه

من‌ توی غذا خوردم چیزی نسد 😄

آره من دوبار از بیرون گرفتم یه بار هم تو برنج
مقوی اما زیاد نباید بخوری تو یک وعده

سوال های مرتبط

مامان هلیا♥. مامان هلیا♥. ۴ ماهگی