۴ پاسخ

من بچم آپتامیل پرونوترا میخورد کولیک شدید داشت سیمیلاک توتال کامفورت دادم بهش خوب شد

من شنیدم نان وزن میگیره بچه منم نان یک خریدم روزی یکی دوبار به بچم میدم ولی فکر میکنم سنگینه

من آپتامیل میدادم خیلی کولیکش بدتر شد خیلی نفخ میکرد دکتر ببلاک کامفورت داد بهتر شدع یکم

من خودم گرفتم نان بهش میدم نان به اکثریت بچه ها میسازه

سوال های مرتبط

مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۸ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱۳ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی