۶ پاسخ

من دوتاسیخ خوردم چون ویارم بود

بخور هیچی نمیشه فقط کم بخور چن تیکه. من از دکترم پرسیدم اینو گف

اندازه هوس عیب نداره من تاحالا دوبار جگر گوسفند اندازه هوس خوردم

اصلا نخور

من ابجیم دوقلو داشت۹ماه هر صبح هوس جیگر داشت و خورد بچه هاشم کاملا سالم

خیلی اشکال داره، یه خوراکی ممنوعه توی بارداریه!

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی