۱۶ پاسخ

من شاسی کردم خراب میشه حتمن قاب کن

من همیشه شاسی گرفتم. نمیدونم چرا میگن خراب میشه من عکس های عروسی خودم مال 13 سال پیش هنوز سالمه چیزیش نشده.

من یه عکس از دخترم قاب که اون دختر عمو همسرم چهره شو طراحی کرده و زدم دیوار بقیه رو فقط چاپ کردم تو البومه

شاسی هست اما لمینیت شدس که خراب نشه..
عکس های عروسی خودم که برا ۱۰ سال پیشه شاسیه یخورده کناره هاش خراب شده .

قاب شیک تره

من هرسال عکس انداختم توشاسی زدم به نظر قاب سنگین من برای پسربزرگم هرسال عکس گرفتم وسالهای اول که شاسی نبود قاب زدم توی جابه جایی قاب می شکنه ولی شاسی هیچی نمیشه

من یه آلبوم براش گرفتم از اول نوزادیش همه رو چاپ کردم تو آلبوم

شاسی هست

شاسی هس

قاب، شاسی دوس ندارم

از همه بهتر آلبومه ولی اگ میخای تو خونه بزنی قاب بزن
کلی قاب شیک تو بازار هست
شاسی اگ جنس چاپت خوب نباشه به مرور خراب میشه
اگه بتونی پلات لمینت کنی ماندگاریش خوبه
یا چاپ با کیفیت

بنظرم قاب بزن

من برای پسرم شاسی زدم به مرور خراب شد برای دختر قاب میگیرم

قاب
شاسی خراب میشه ب مرور
من قبل یک سال هرماه بردمش اتلیه
عکس ماهگرد گرفتم
چاپ کردم

قاب هست شاسی دیگه بنظرم قدیمی شده

قطعا قاب

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تودلی🌰 مامان شاهان و تودلی🌰 هفته هشتم بارداری