خانما برای بعد از زایمان مغزیجات چی بخرم ؟

۲ پاسخ

منک هیچی نمیخورم از همه چی بدم میاد فقط برا زایشگاه انشاالله کیک و شکلات و خرما میبرم

بادام درختی ، گردو ، مویز اینا خیلی خوبن .... انجیر خشک هم بخر هم شیرو زیاد می‌کنه هم واس یبوست خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان عسل مربا مامان عسل مربا روزهای ابتدایی تولد