۷ پاسخ

عزیزم آزمایش آنومالی واجب نیست اسمش کواد مارکر.. همون سونو آنومالی کافیه..

ازمایش ان تی واجبه انومالی ازمایشش واجب نیس نگران نباش اگ ت انومالی همه چی اوکی بود دیگ فکرشو نکن منم ازمایششو ندادم گفتن واجب نیس دکترا

آزمایش نداشت واسه منم فقط سونو بود

اره انومالی پیشرفته تو این هفته میشه

سونو یا ازمایش؟؟

اشتباه کردی برو ببین میشه
دور از جون شما ولی دوست من انتیش اوکی بود توی انومالی فهمید مغز بچه رشدش ضعیفه و سقط قانونی کرد البته سقط قانونی تا ۲۰ هفته میشه

نه دیگه فک کنم هر سونویی یه تایمی داره
البته باز نمیدونم

سوال های مرتبط