خانما شما بعداز سونوگرافی انومالی آزمایش هم دادیداخه من ندادم.

۹ پاسخ

من دوهفته قبلش دادم

دکتر برامن نوشته

نه نگفت بهم

من دادم

برای من ننوشته

نه عزیزم الزامی نیست اگه نیاز باشه پزشک مینویسه
همه چی نرمال باشه نمی‌نویسن

منم ندادم

منم ندادم

نه برا منم ننوشت

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد