شما نرفتی دکتر
هیچکار نمیدونم چرا هر ماه کاقدامم اینجوری میشم
سلام دوست عزیز دقیقا منم همین جوری هستم
اگر هیچ مشکلی تو سونو نداشتین باید بگم اسپرم ها سرشار از هورمون هستن و وارد لوله های تخمدان و رحم میشن خیلی هاشون جذب میشن و درد بخاطر همینه بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.