کیا منتظر نشستن بچشون برینه😂👋🏻؟
چیکار کنیم

۴ پاسخ

دختر من ک دم ب دقیقه میرینه نمیدونم چیکار کنم

فکر نمیکردم ی روز بشینم منتظر ریدن ی نفر باشم از ریدنش خوشحال بشم از شاشیدنش از گوزیدنش😂

یه بار قرار بود با شوهرم ی دعوا راه بندازم،پسرم بعد دو روز دسشویی کرد اینقد خوشحال شدم که دعوا رو کنسل ش کردم😄

شیاف گلیسیرین بگیر بدون نسخه میدن دوقسمتش کن به صورت عمودی شیافش کن براش ۱۰ دقیقه ای کارش تمومه😅
دکتر بهم گفت خيالت راحت اصلا هم مشکلی نداره. من روزی یه بار میذاشتم تا خودش راه افتاد

سوال های مرتبط