۴ پاسخ

نصف ساشه صبح نصفش شب با یک قاشق اب جوشیده شده حل کن بهش بده
دکتر داده بود ولی تاثیری نداشت برای دخترم

من داخل شیشه شیر ۱۵ سی سی اب گرم میریزم ،بعد کل پودرو میریزم درشو میبندم محکم هم میزنم چند دقیقه بعد ۵ سی سی با سرنگ میکشم بهش میدم ولی اون دونه هاش حل نمیشه هیجوقت

برای چی هست

من قطع کردم ولی نصف ساشه رو با دو قاشق آب حل میکردم بهم میزدم و با قطع چکان بهش میدادم

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی