۳ پاسخ

همون اس امپرازوله دیگه شرکتاش فرق میکنه

من یکی میدم ساشه بودش حلش میکردج هر دفعه تو اب خیلی افتضاح و بد بود
یکی دیگه نوشت براش دکتر این عکسشه خیلی خوبه
این قیمتش ۵۰۰ و خورده ایی بود
اون ساشه ایی ها یک بسته کاملش حدود ۱۰۰ تومن بود فکر کنم
خیلی ارزون تر از این بود ولی مزخرف بود اصلا شیر نمیخورد دخترم
کلا نمیخوردااااا با زور قطره چکون روزی ۲۵۰ تا بهش میدادم
یهو از روزی ۷۲۰ تا اینو دادم شد ۲۵۰ تا
الان اینو میدم بهتر میخوره شیر نسبت به اون قبلیه

تصویر

شمادکتر گفته چه جوری بهش بدی؟ من خودم براش گرفتم ولی هنوزبهش ندادم دستورش یادم رفته

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۹ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۸ ماهگی