سلام کسانی به بچشون امپرازول میدن چیه وچطوری بایدبدیم

۵ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
شما تو بارداری هیدروکسی کلروکین میخوردی؟انوکسا و اسپرین میزدی؟
علتش چی بود
بعد دکترتون کی بود؟
مشکلی برای بچه پیش نیومد؟
بمنم این قرص رو دادن
من بچه قبلیم ماه اخر رشد نکرد بعد فوت شد

من گفت‌توی یک قاشق غذاخوری آب جوشیده سرد شده حل کنم صبح قبل از شیر یا به فاصله یک ساعت از شیر خوردن بهش بدم
گفت حتما با داروخوری سرنگ یا قطره چکان باشه نه با شیشه شیر نمیدونم هم چرا

پسر منم رفلاکس پنهان داره دکتر گفته صبحها یک ساشه توس ۳۰ سی سی شیر حل کنم و بهش بدم

برا رفلاکس و بالا اوردنه
صبحا قبل شیر بده

من دو تا ساشه بیشتر نتونستم بدم بچم اوق میزد نمیخورد

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی