وزنش اوکیه گلم. دختر من ۱ سالشه، هنوز ۸ کیلو کامل نشده.
۲،۷۰۰ ب دنیا اومده
دست رو دلم نذار برای غذا دادن...
دختر منم بشدددت بدغذاست. حتی غذایی که هفته قبل دوست داشت، این هفته دوست نداره. نه پنکیک دوس داره، نه ماهی، نه تخم مرغ، نه استانبولی، نه پلو سبزی با مرغ، نه کوفته قلقلی، نه پوره سیب زمینی. نه آش، نه الویه نه...
بخدا عذاب میکشم هر روز ک چی براش درست کنم. خوراکی مورد علاقش موز و خامه و پسته یا گردو
و نون پنیر کره هست.
امروز براش شوید پلو با مرغ درست کردم و مرغ ریش و سیب زمینی سرخ شده رو با گوجه نرم کردم، هیچکدوم رو نخورد. فقط موز و خامه خورده و نون پنیر
گاهی پای تلویزیون غذا میدم، در حد ۳،۴ لقمه میخوره
منم نمیدونم چه کنم و بشدت فرسوده سدم با غذا دادن
خوبه وزنش
عزیزم وزنش که خوبه
دختر من ۲۷۰۰ بدنیا اومد ۱ سالگی ۸ کیلو بود بهداشت گفت ۲۰۰ گرم کم داره
وزن یکسالگی باید ۳ برابر وزن تولد باشه
نگران نباش
غذا رو هم بذار جلوش خودش اروم اروم با بازی بخوره
دختر من انقدد ریخت و پاش میکنه تا یه لقمه بخوره ولی دیگه عادت کردم
والا پسر من ۳ کیلو دنیا اومده الان ۷۹۰۰😑😑 بچه شما عالیه بهداشت چرت گفته
خوبع وزنش عالیه
نگران نباش من دخترم ۳۱۰۰ به دنیا آمد الا۷۹۰۰ شده
بعضی بچه ها ژنتیک لاغرن
تو رقابت بین مادر و فرزند سر غذا نخوردن همیشه برنده بچه هان مستقا غذا خوردنو یادش بده تا بهتر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.