قبل واکسن هجده ماهگی شربت تب بر دادین

۱۲ پاسخ

سه ماه عقب انداختم مرخصی ترس ما یکشنبه وچهارشنبها میزنن واکسن.حمامش بدم چهارشنبه میبرم پناه برخدا

من نزدم هنوز

ن بعدش

نه بعد

واکسن ۱۸ماهگی برای چیه

من دادم و یبارم بعد واسن دادم

اره دادم

ن بعدشم تا وقتی ک تب نکرد ندادم کلا دو بار دادم چون اصلا اذیت نشد ماشالله🧿🧿

نه

قبلش نده باعث تداخل با واکسن میشه بعد اینکه واکسن زدی رفتی خونه بهش بده حسابی هم مجبورش کن بپربپر کنه یا بازی کنه راه بره تا پاهاش خشک نشه

نه ندادم

نه بعدش

سوال های مرتبط