۴ پاسخ

اگه هم تب داشته باشه خدایی نکرده امشب فقط

سلام عزیزممم
چطوره گلپسرت؟اگ درد داره پاش سعی کن راهش ببری درمونه براش

انشالله سبک ببر جای ک بازی کنه ورجه ورجه کنه واکسن سریع پخش بشه

انشالله براش اسون باشه عزیزم انشالله تب نمیکنه مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پادشاه قلبم مامان پادشاه قلبم ۲ سالگی