کیا هم هفته من صبح تهوع خفیف دارن

۶ پاسخ

،😂تنها نیسی عزیزم ماهم همینجوری هسیم

من از وقتی که می‌فهمیدم باردارم تا هفته ۱۳ ۱۴ حالت تهوع شدید و بی میلی به غذا داشتم.ایشالا که شما هیچوقت مثل من نباشی کلا وقتی خواب بودم تهوع نداشتم.

منم صبح از خواب بیدار میشم یکم حالت تهوع و ضعف دارم ی چیز کوچیک دهنم میزارم بهتر میشم

عزیزم حالا راه درازی در پیش داری ، اوج حالت تهوع تو راهه
من تا ۱۵ هفتگی تهوع شدید داشتم، اما بعدش درست میشه

تازه اول راهی خفیف که خوبه دعا کن خفیف بمونه گلم

هم هفته تو نه ولی حالا حالا ها داری حالت تهوع چون منم دارم هنوز🥲

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۱ ماهگی
مامان دخمل تو راهی مامان دخمل تو راهی هفته بیست‌وچهارم بارداری