کیا هم هفته من حالت تهوع دارن

۱۰ پاسخ

من معده درد ونفخ زیاد

منم ندارم گاهی ی جوری میشم ولی در کل ندارم

من حالت تهوع دارم وولی خبری نیست
دائم گشنه ام میخورمم حالت تهوع میگیرم
از صبح تو جام دراز کشم

بهتره بپرسم کی هم هفته من تهوع نداره 😐😂😂

منم تهوع بدی دارم ولی بالا نمیارم

منم هنوزم تهوع دارم و بالا میارم و امروز زیر سرم بودم

من هنوز ندارم حساسیت سینه هم دو روزه شروع شده خیلی کم

من از دیروز شروع شده تهوعم

حالت تهوع مضخرفیه ولی بالا نمیارم

من صبح تا ظهر حالم خیلی بده 🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱ ماهگی
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری