کیا تو این هفته حالت تهوع دارن ؟چیکار میکنید حالتون خوب میشه

۶ پاسخ

سلام مال منم از هفته ۷ شروع شده بو کردن زنجبیل خوردن آب‌نبات زنجبیلی بیسکویت شور....چوب شور...نان خشک صبح ناشتا حالت رو بهتر میکنه من خودم دکتر رفتم بهم قرص B6داد و یه قرص زد تهوع اما فایده نداره به خاطر تغیرات هورمونه و باید باهاش کنار بیای درمان نداره فقط سعی کن اب زیاد بخوری تا به خاطر تهوع مایعات بدنتو از دست ندی

من قرص هم میخورم فایده نداره روزی یکی دوبار بالا میارم و بقیه روز بیحال یه گوشه افتادم بیسکوییت و نون خشک و این چیزا هم روم اثر نداشت

نون خشک
تخمه

آبغوره خوبه

برو دکتر برات قرص بنویسه ، خلاصصص میشی

هوای آزاد
نوشابه
تخمه شور
یا کلا چیزای شور

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری