من هشت ساله قند دارم ینی از ۲۶ سالگی … مال شما احتمالا خیلی پایینتر از منه، رعایت کن قند ناشتا زیر ۹۰ و دو ساعا بعد غذا زیر ۱۲۰ باشه. هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته عزیزم نگران نباش💜
منم از اول داشتم
هم کلی رعایت میکنم، هم قرص میخورم،قندم لب مرزه
من انسولین میزنم😪
یک ماه قبل از تست مثبت آزمایش داده بودم ۹۵ بود
حالا دارم سعی میکنم رعایت کنم تا یک هفته دیگه که میرم سونو قلب آزمایشم بدم
امیدوارم تا اون موقع زیر ۹۰ شده باشه
اخه من نون و برنج کلا کم میخورم
قند مصنوعی هم اصلا نمیخورم
حالا ببینم چطور میشه اگه همچنان بالا باشه احتمالا قند طبیعی رو هم باید کم کنم
واسه من ۹۲ بود گفت رعایت کن
من دارم...رعایت میکنم قرص قندمیخورم
من دارم ولی خیلی رعایت میکنم گفته بعد سنو قلب آزمایش بده قندت چند شده ۱۱۶ بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.