دخترا کیا قند دارن تو ۷ هفته مشخص شده چیکار میکنید ؟؟؟

۷ پاسخ

من هشت ساله قند دارم ینی از ۲۶ سالگی … مال شما احتمالا خیلی پایینتر از منه، رعایت کن قند ناشتا زیر ۹۰ و دو ساعا بعد غذا زیر ۱۲۰ باشه. هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته عزیزم نگران نباش💜

منم از اول داشتم
هم کلی رعایت میکنم، هم قرص میخورم،قندم لب مرزه

من انسولین میزنم😪

یک ماه قبل از تست مثبت آزمایش داده بودم ۹۵ بود
حالا دارم سعی می‌کنم رعایت کنم تا یک هفته دیگه که میرم سونو قلب آزمایشم بدم
امیدوارم تا اون موقع زیر ۹۰ شده باشه
اخه من نون و برنج کلا کم می‌خورم
قند مصنوعی هم اصلا نمی‌خورم
حالا ببینم چطور میشه اگه همچنان بالا باشه احتمالا قند طبیعی رو هم باید کم کنم

واسه من ۹۲ بود گفت رعایت کن

من دارم...رعایت میکنم قرص قندمیخورم

من دارم ولی خیلی رعایت میکنم گفته بعد سنو قلب آزمایش بده قندت چند شده ۱۱۶ بوده

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 هفته چهلم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری