۹ پاسخ

به نوک بینیت عطری که دوست داری بزن
من عطر گلاب میزدم

من توی آشپزخونه ام نمیتونستم برم میرفتم عوق میزدم در یخچال نمیتونستم باز کنم کنار ظرفشویی میرفتم عوق میزدم اوایل خواهرم با شوهرم کارام میکردن ب دکترم گفتم گف اینا نشونه خوبیه قرص ب6 و دیمن هیدریمات بهم داد ولی فرقی نکردم الان خداروشکر ی کم بهترم

هیچی فقط تحمل تا هفته ۱۴

هيچى دائم عوق ميزنم😭
از اين ماسك N95 بگير، موقع غذا درست كردن، جلوى فيلترش بايد يه بويى كه برات قابل تحمله بگيرى مثل پوست ليمو يا هرچى وگرنه از اونم بو رد ميشه اگه مثل من باشى😐
من حتى ظرفم ميشورم بايد بزنم

وای من داشتم خیلی بد بود ولی زود رفع میشه نگران نباش

فرار از بو

من وییی خیلی بده
از همه بیشتر مرغ و ماهی و کلا غذا و برنجی که داره دم میکشه با بوی نون🤢🤢🤢🤢🤢

منم هیچ بویی حتی عطر نمیتونم تحمل کنم. پوست لیمو سنگی بو میکنم

مرغ گوشت همه چی

سوال های مرتبط

مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری