کیا تو این هفته های بارداری نفخ شکم دارن ؟؟؟ چیکار میکنید ؟

۶ پاسخ

من داشتم، هیچی خودت رو رها کن خواهر

سلام خانوما چند روز بعد از تأخیری بی بی چک بزنم نشون میده ۴ روز گذشته ولی بی بی چک منفی شد لطفاً بهم بگین

نفخ من تو این هفته بیشتر شده
کاری نمیکنم ،چیکار میشه کرد اخه؟😂

من🙃
باید بسازی🫥

منم داشتم عادیه

من نفخ ندارم امادردای زیردل دارم هم دردپریدهم دردهای تیرکشنده خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری