کیا این جا قند بارداری دارن ؟؟؟

۴ پاسخ

من همه اینایی ک گفتین تو یماه رعایت کردم از ۱۰۳ اومد ۹۳ بازم نرمال نشد چرا!!!

سیب زمینی ماکارانی هم اصلا نخوردم

من ۱۰۵بود بعد دو هقته اوردمش۸۰

من لب مرزه ک دارم رعایت میکنم هیچی نمیتونم بخورم از ترسم حتی برنج و نون ب مقدار خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 هفته چهلم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان همراد،🩵🩵 مامان همراد،🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان آراز🐣 مامان آراز🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری