خانوما،اکوقلب،نیازه؟ کی بایدبگیریم؟

۶ پاسخ

منم رفتم توی 20هفته

به منم گفت البته قبل اینکه امینو و انومالی بدم. شوهرم گفت نرو.چون امینو دادم انومالی هم دادم سالم بود شکر خدا .دکتر گفت فقط میخوام بدونم چرا ازمایشت ریسک داده بوده.نمیدونم دیگه انشاءالله سالم باشه بچم.

بری بهتره برای منم نوشتن هنوز نرفتم

واسه چی هستش من نرفتم تاحالا

بری بهتره من دوبار رفتم یبار تو ۲۲هفتگی رفتم یبارم ۲۶هفتگی

دکترت باید بگه
دکتر من اکو قلب جنین همه رو میفرسته تقریبا منم رفتم
اکو قلب خودتو بگی اگه تپش قلب فشار بالا چیزی باشه میفرسته اونم دادم من

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق۲ مامان فندق۲ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری