خانما از چندهفته به بعد دیگه اسید فولیک مصرف نکنیم؟

۷ پاسخ

منم یادم نی گفت از یجای ب بعددباید اهن بخوری

منم هفته 17هستم ولی دکتر هنوز چیزی نگفت که نخورم

بستگی به دکتر داره بگه تا کی بخور یا قرص رو تغییر بده

برای من الان قطع کرد دکتر
گفت هفته ۱۶ بیا مولتی ویتامین اینا بهت بدم

باید تا آخر بارداری مصرف شه ۱۶هفته که بری بهت مولتی ویتامین میدن خودش اسید فولیک داره واسه همین میگن دیگه مصرف جداشو قطع کنین

من الانم میخورم ببین دکترت چی میگه

من از هفته هفدهم دیگه نخوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته نوزدهم بارداری