۱۲ پاسخ

چه خوشگله😍😍😍

ای جان خدا چه نازه

مبارکش باشه

مبارکش باشه
به دل خوش وشادی تنش کنی
تا چشم رو هم بزاری اندازش میشه

چ خوشگله دلم خواست بررم بخرممم

آخی مادر😍چقدر نازه،بسلامتی تنش کنی 😍😍😍

وای مبارکه خیلی قشنگه 😊

گلم مبارکه چ نازه 😍😍 چند گرفتی؟این پسرونس هنوز جنسیت ک نمیدونی چیه؟

چ خوشگلههه

از کجا میدونی پسره

مگه واسه چه سنی میخواستی ؟ب نظرم هفت هشت ماهگی اندازه اس

چ نازه اخه
اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۸ ماهگی
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری