وقتی نینی سفالیکه یعنی خطرناکه ؟

۸ پاسخ

سفالیک ینی سر بچه پایینه طرف واژنته برات زایمان طبیعی حتما دکتر پیشنهاد میده
اگه بریچ باشه ینی سرش بالاست طرف معدت
اونموقست ک دکتر سزارینت میکنه

ن عزیزم مشکلی نی..

ینی طبیعی..

منم سفالیکم

نه یعنی نرماله

نه جنین منم سفالیک هست خوبه

ن منم سفالیکم بهترین پوزیشن نی نیه

نه چ خطری

مال من اول سفالیک بود الان بریچ شده خداکنه دوباره زود بچرخه سفالیک بشه

سفالیک بهترین و امن ترین پوزیشن برای بچست

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری