مامانا عصار ه بره بریزم تو غذا بر دخترم

۳ پاسخ

گالیلابلانکا منظورته یا خودت درست کردی؟

اگه عصاره های بازاری منظورته نه چون خیلی شوره و نمک زیادی داره.
ولی اگه خودت عصاره گرفتی آره بریز

بله عزیزم حتماااااا

سوال های مرتبط

مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی